feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Wednesday 19 September 2012
mohd izzat

Hati aku tengah berbunga bunga sekarang ni, aku dapat seorang bf yg penyabar , baik , memahaami aku , mencintai aku dngn seenuh hati dia , sayang aku lebih dari segala gala nya,jujur , bertanggungjawab , manja , dan sngt romantik , aku selalu panggil dia dngn gelaran apek , sebab mata dia sepet , n tersngt putih , haha , bie saya sweet sngt org nya , aku yakin,dia dpt bhgiakn aku , hhehe , aku ingt lagi masa 1st time dia melamar aku , omg ! you r so sweet sayang , bby happy sngt masa tu , ♡ bie tau kan , bby sayang sangat dkat bie , jgn tnggl kn bby kay :) nama hubby aku Mohd Izzat , umur dia 20 , skrg tngh stdy kat uia gombak.aku suka sngt cara dia layan aku ,walaupun kadang2 suka buad aku geram , hehe , dia tunang aku dunia akhirat , aku suka sngt kacau dia , haha , dia comel sngt bila snyum , handsome sngt bila ketawa , sbb tu aku syg sngt kat dia , aku yakin dia dpt jaga aku dngn baik . aku yakin dia dpt jadi tunang aku yg terbaik yg pernah aku ada , aku sayang sngt kat dia , tolong jangan amik dia dari aku kay , aku tak sanggup kehilangn dia , dia milik aku selama lamanya ! izzat milik syasya seorang , tak lama lagi , aku akn jadi sebahgian dari ahli keluarga family dia :) huhu , tak sbr nya. aku tak bole lansung berenggang dngn dia , mesti nak berkepit je :P selesa sngt bila dlm pelukan dia :) ♡♥ tak sbr nak jmpa bie lagi , lps spm ni , sory la syg , bby tak dpt nak jumpa bie skrg ni , bie tau kn bby bzy sikit , tuition , kelas petang , sabtu ahad bby kne tdo kat skola maybe , xpe la sayang sebulan je lgy kita tak dpt jumpa , nty lps spm kita lps rindu puas2 ek :)

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.