feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Friday 10 May 2013
apa yang harus aku lakukan

Hmmpp , kenapa hati ini masih lagi milik dia ,emm , tak boleh nak salah kan hati 100% jugak ,salah aku jugak , dah elok2 dia pergi dari hidup aku , aku boleh senang2 terima dia balik mcm tu je . Salah aku jugak sebab tanak buang dia jauh-2 dari kepala otak aku ni . eerrrggghh ! aku benci diri aku sendri ,aku pengecut ke ? aku tak boleh nak paksa diri aku sendiri untuk lupakn dia . aaaaaa ! wahai hati , tolong la jangan sayang dia lagi , dia dah lukakan kau dulu tahu tak !? kenapa kau nak terima dia lagi ,tolong la buang dia jauh2 . Kadang-2 aku senyum untuk sembunyikan kesedihan dan luka di hati . "dia bukan milik aku lagi la !" apa yang harus aku buad sekarang ni ,hmm , aku perlukan seseorang yang boleh merubah aku ke arah kebaikan ,and seseorang yang boleh buat aku lupakan dia . Aku perlukan lelaki tu sangat-2 ! aku nak lelaki yg boleh merubah aku ke arah kebaikan , bukan lah bermaksud aku ni jahat sekarang ni ,maksud aku ubah cara pakaian aku ,and dia boleh terima aku seada nya , tu je . aku memg pakai baju yang tak cukup kain tapi tak bermakna aku ni jahat , liar , bersosial ! Aku just terpengaruh dengan fesyen je ! and susah nak tinggal kan pengaruh tu ! aku harap satu hari nanti aku akn jumpa lelaki itu , HOPE !

0 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.